פרוייקט ה-100 מדריך כתיבה לבלוג:
למה לכתוב:
לתוכן באתר יש 2 מטרות:
האחת, הגולשים שיגיעו לאתר יוכלו לקבל אינפורמציה רלוונטית, להכיר אותך ולהתחבר לתכנים שלך עוד לפני שיצרו קשר, אתר שנמצא בו תוכן עדכני מראה לגולש שהעסק פעיל ומייצר תחושת ביטחון.
המטרה השנייה היא קידום בגוגל. גוגל סורקים מדי יום את האתר שלך ומצפים למצוא בו תכנים חדשים, בנוסף הם יוכלו לסווג אותך בקטגוריה הנכונה ולהציג אותך עבור הגולשים שלהם.
כמה לכתוב?
כדי שהאלגוריתם של גוגל יחשיב את התוכן שלך כאיכותי אז, לפחות 300 מילים.
ככל שהתוכן ארוך יותר הוא כנראה איכותי יותר, האי אם אנחנו מומחים בתחום, אז בטח יש לנו מה לכתוב עליו.
מתי לכתוב?
לפחות פעם בחודש, מתי שנוח לך.
איך לכתוב?
כמה כללים קטנים שיעזרו לך לסדר את התוכן בצורה נוחה באתר, גם עבור הגולשים וגם עבור הקידום.
- לחלק את הטקסט לכמה פסקאות, לכל פסקה כותרת.
- לשלב ביטוי מפתח אחד בכל טקסט, אם אפשר, פעם אחת בכל פסקה.
- לקשר את ביטוי המפתח אל עמוד הבית.
- להוסיף תמונה, לפני שמעלים את התמונה לאתר לתת לה שם שמתאים לטקסט ולביטוי החיפוש.
טכני:
איך להעלות את הבלוג?
- מתחברים לממשק הניהול עם שם המשתמש והסיסמה
2. בסרגל הכלים השחור נבחר: פוסטים -> פוסט חדש
3.את כותרת הפוסט מכניסים ב”הוספת כותרת”
4.את תוכן הפוסט מכניסים בעורך הטקסט שנמצא מתחתיו
5. בצד שמאל של המסך בוחרים בקטגוריה המתאימה
6.מוסיפים תמונה ראשית בצד שמאל למטה. “בחירת תמונה ראשית“
7. ניתן להוסיף מדיה (תמונה או סרטון) לבלוג עלצמו דרך כפתור “הוספת מדיה” שנמצא מעל עורך הטקסט.
8.אחרי שסיימנו נלחץ “פרסום” הכפתור מופיע בצד שמאל של המסך.
(אם כבר שמרנו את הבלוג על הכפתור יופיע “עדכון”.)
סיימנו 🙂
הבלוג עלה לאוויר, ניתן לצפות בו דרך האתר או באמצעות כפתור “תצוגה מקדימה” בחלק העליון צג שמאל למעלה.
מקווים שהמדריך עזר,
במידה ונשארתם עם שאלות, צרו קשר. נשמח לסייע 🙂