שדרוג הבלוג החממה לעסקים

גוגל לעסק שלי: הדרך שלכם להגדיל חשיפה תנועה לעסק

מדריך גוגל לעסק שלי 🙂

למה צריך גוגל לעסק שלי Google My Business?

הכלי החינמי הזה של גוגל נועד לעזור לנו, בעלי אתרים להביא אליהם גולשים, כדי להפוך אותם ללקוחות.
גוגל לעסק שלי – הוא כלי להגדלת החשיפה מקומית של האתר שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים, שחיפשו מוצר או שירות שתואמים לעסק שלך.
כשגולש מחפש במנוע החיפוש של גוגל מוצר או שירות התוצאות הראשונות שהוא ייראה הם אתרים שיש להם "Google My Business".
גוגל מאפשר לכם לבלוט במקומות הראשונים בלי קשר למיקום האורגני של האתר שלכם.
כשמבצוע חיפו שמקומי "חשמלאי בתל אביב" אתם יכולים לקפוץ למקומות הראשונים, לפעמים גם בלי אתר בכלל….

קריאת המלצות של לקוחות
אחד היתרונות של גוגל לעסק שלי הוא האפשרות לקרוא ההמלצות של גולשים אחרים על השירותים שלנו. לקוחות יכולים לדרג את העסק שלנו
ולכתוב גם המלצה על השירותים שלנו. המלצות של לקוחות מרוצים יכולות מיד לזרז החלטת קנייה של גולש/לקוח פוטנציאלי.

הכנסת גולשים אל האתר שלך
לגולש שחיפש שירות ונחשף לאתר שלנו בתוצאות שגוגל מיי ביזנס הציג לו (אם אני בראשון לציון – וחיפשתי קוסמטיקאית, אני אקבל תוצאות
מקומיות בראש החיפוש) יש סיכוי טוב יותר להכנס לאתר שלנו – לפנות אלינו בקלות או אפילו לנווט ולהגיע אלינו אם יש לנו חנות פיזית.
גוגל מבין מאיפה אנחנו מחפשים, האם אנחנו בנייד או במחשב, ונותן לנו בתוצאות כפתורים מותאמים, שעוזרים לנו להכניס את הגולשים
אל העסק שלנו. תחשבו שזה קצת כמו פעם, שבעלי חנויות היו עומדים בפתח החנות וקוראים לעוברים ושבים להכנס….


כמה זה עולה לנו?

הכלי של גוגל לעסק שלי הוא כלי חינמי, וזו עוד סיבה טובה למהר ולחבר את האתר שלכם לשם!
מי לא רוצה להופיע במנועי החיפוש במקומות הראשונים ועוד ללא עלות?

איך להירשם לgoogle my business ולאמת את העסק שלכם?

על מנת להתחיל קידום עם גוגל לעסקים – Google My Business,
יש צורך בהרשמה ואימות העסק על ידי גוגל. זהו לא תהליך מסובך, צריך לעקוב אחרי
ההוראות צעד אחרי צעד ואתם שם.
1. כדי להרשם ולפתוח דך עסקי בגוגל מיי ביזנס – צריך ללחוץ כאן ולעבור לאתר שלהם.
2. צריך למלא את פרטי העסק , שם העסק, כתובת, עיר טלפון אתר וקטגוריה.
3. שימו לב בטופס יש סעיף בו אתם קובעים אם אתם עסק בעל מיקום פיזי או שאתם עסק שנותן שירות במקומות שוני כמו
מוסך נייד, טכנאי שירות, יועצת שינה וכו. אם אתם עסק נותן שירות ללא מיקום פיזי של העסק עצמו, אתם לא כותבים את הכתובת שלכם
אלא מציינים אזור שירות.
חשוב חשוב חשוב- לתת בכותרת את תאור העסק בעזרת מילות מפתח.
ולהיות ספציפיים ומדוייקים
כדי לעזור לגוגל להציג אתכם
"קוסמטיקאית מומחית לטיפול באקנה ברמת גן", עורך דין נדל"ן בבאר שבע"
4. הוספת תמונת פרופיל ותמונת כותרת.
5. מחכים….למה? לקבל מגוגל גלויה שבה תקבלו קוד אימות בדואר.
זה לוקח כמה שבועות בדרך כלל ואז מכניסים אות הקוד הזה בעמוד הפרופיל ו..גוגל מכיר אתכם!
תכלס אתם תחילו להופיע בתוצאות החיפוש המקומי של גוגל.

מה צריך לעשות כמטפלים/מאמנים כדי שהאתר יופיע במקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש?

אתם יכולים לעלות תמונות וסרטוני וידאו, של העסק, שלכם, של המוצרים והשירותים שלכם.
תוסיפו כמה שיותר מידע כדי שגוגל יאהב אתכם יותר.
בקשו מלקוחות להשאיר תגובות והמלצות כדי לעודד גולשים פוטנציאליים להיכנס לאתר שלכם ולצור אמינות גבוהה.
ועוד משהו – אתם יכולים לכתוב ולפרסם פוסטים בגוגל מיי ביזנס, כן ממש כמו פוסטים בפייסבוק.
פוסטים בהם אתם מספרים על השרות שלכם, מעדכנים לגבי העסק ומספרים סיפורים…

אז עכשיו מה שנותר לכם זה להשלים את הטופס של גוגל ולצאת לדרך

במידה ונשארתם עם שאלות, צרו קשר. נשמח לסייע 🙂

דילוג לתוכן