- מדריך מכירות למטפלים -

כדי להגדיל את הקליניקה בקלות, צריך לדעת למכור.

מכירים את רויטל ואורי?
זוג מטפלים במגע שלא אוהבים לעבוד קשה.

הם הכפילו את העסק שלהם תוך ארבעה שבועות.
בלי משפכים יקרים, בלי להסתבך, ובלי להמר.

מה הם עשו? פשוט. 

התחילו למכור נכון.

בואו נראה איך זה קרה:

רויטל ואורי עושים קצת שיווק, ובכל שבוע הם מקבלים בממוצע 14 לידים (מתעניינים). הם הצליחו למכור ל-4.
ה-10 האחרים, לא היו בשלים, רק רצו לברר, הלכו להתייעץ עם השכנה ועוד מליון תירוצים.
כל שבוע "התבזבזו" 10 עסקאות פוטנציאליות.

היום, לא שינינו את השיווק והם עדיין מקבלים 14 לידים. 
עכשיו הם מצליח למכור בממוצע ל-9 מתוך ה-14.

בחשבון מהיר:

העסק שלהם גדל פי-2 (וקצת) תוך ארבעה שבועות.

רויטל ואורי השקיעו בעצמם.  השקעה חד פעמית, הכי משתלמת שיש.

למדו למכור טוב יותר. 

למי זה טוב?
את המדריך כתבתי עבור בעלי עסקים שרוצים (ואוהבים) לתת שירות נהדר.

אם עובר לך בראש "מכירות זה לא הצד החזק שלי", תוכל בארבעה שבועות להשתפר לפחות ב-50%, למכור לעוד 50% ולהגדיל את העסק 'רק' ב-50%.

אם הולך לך טוב במכירות?
אחרי שתכיר את הטכניקה ותשמש בה, תוכל להשתפר ב-50%  ו-50% זה המון בשבילך.

למי המדריך לא מתאים?

למי שכבר למדו הכל. למי שכבר יודעים הכל.
למי שלא פתוחים ללמוד דברים חדשים. למי שלא רוצים שינוי.

שנתחיל?

 מהם 3 הטיפים החשובים ביותר כדי לשפר את יכולת המכירות?

טיפ1: מכירה היא תהליך לינארי

מכירה היא תהליך לינארי

מכירה היא לא שיחת טלפון בה אנחנו מפעילים לחץ כדי לקבל לקוח.
מכירה היא תהליך בו אנחנו מובילים את הלקוח, שישה שלבים, כדי לעזור לו להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו.

כמו רכבת שעוברת את כל התחנות, כך גם תהליך מכירה.
אי אפשר לדלג על שלבים ובטח שאי אפשר לקפוץ למחיר.
אם הלקוח חסר סבלנות ורק רוצה שנגיד לו "כמה עולה" יש לזה 2 סיבות:
1. אנחנו לא מובילים אותו נכון בתהליך
2. אנחנו לא מקשיבים לו

סגירה היא התוצאה המתבקשת מתהליך שבנוי היטב והובלנו בו את הלקוח בבטחה.

טיפ 2: המכירה החשובה ביותר היא לעצמך

האם אני מאמין בלב שלם בשירות שלי? 

גם אם במבט ראשון זה נראה טריוויאלי,
אם היית צריך להציע את השירות שלך לאחותך, היית מציע לה אותו מכל הלב או שהיית מהסס?
כי, אם קיים בך ספק לגבי איכות השירות שלך, לפני שנתחיל למכור אותו, נטפל בו, כך שיהיה בך את הביטחון המלא להציע אותו. 

המכירה היא בהרבה מובנים העברה של רגש.
רק כשיש לנו ביטחון מלא שהשירות שלנו יכול לעזור לאדם היקר שנמצא מולנו, נוכל להעביר לו את התחושה הזו.
כל עוד שאנחנו מהססים ולא בטוחים גם הלקוח יהסס.

המכירה מתרחשת, כאשר הלקוח בטוח, שיש לנו את השירות/המוצר הנכון ביותר עבורו.

טיפ 3: לשאול כדי לשלוט

במהלך שיחה, זה ששואל הוא זה שמוביל.

הלקוח מוכן לשאול אותנו הרבה שאלות, כדי להבין אם השירות שלנו מתאים לו.
כשאנחנו עסוקים בלענות על השאלות שלו אנחנו נותנים לו לשלוט בתהליך.
כדי שנוכל להוביל את הלקוח, אנחנו צריכים להיות אלו ששואלים את השאלות.

דרך התשובות שקיבלנו אנחנו לומדים על הלקוח ויכולים להציע לו את השירות הטוב ביותר עבורו.

בחלק הראשון של תהליך המכירה, נשאל שאלות פתוחות.
בחלק השני של התהליך, נשאל שאלות סגורות, כדי להוביל את הלקוח לסגירה.

המכירה היא תהליך, איש המכירות שולט בתהליך ומוביל בו את הלקוח בסבלנות ובבטחה.

 

דילוג לתוכן